مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

ویژگی‌ های روغن شترمرغ زاور

برای دریافت مشاوره از وکیل خوب در مشهد به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

روغن شترمرغ از دیرباز توسط ایرانیان ، مصریان و رومیان و باستان مورد استفاده قرار می‌گرفته و بیشتر کاربرد آرایشی و درمانی داشته است. به طوری که راز جذابیت و زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر را در استفاده مداوم از روغن شترمرغ دانسته‌اند. این روغن از لایه‌های پوست شترمرغ گرفته می‌شود و کاربرد آن بیشتر به صورت موضعی و بر روی پوست می‌باشد.

روغن شترمرغ حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا  ۳ و ۶ و ۹ است که مورد نیاز بدن انسان بوده که بدن قادر به ساختن این اسید‌های چرب ضروری نیست و باید از بیرون بدن تامین شود. روغن شترمرغ یکی از شگفت انگیزترین روغن‌های جهان است که به علت ریز مولکول بودن، تقریبا شبیه اسیدهای چرب موجود در پوست انسان است و همچنین به جهت دمای ذوب پایین با سرعت فوق العاده‌ای بدون چربی دادن به پوست، جذب بدن می‌شود و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

رنگ پوست انسان توسط ماده‌ای به نام ملانین تعیین می‌گردد. روغن شترمرغ زاور با تنظیم میزان این ماده در بدن باعث شفافیت و درخشندگی و بازیابی سلول‌های از بین رفته پوست می‌شود. این روغن برای غلبه بر لکه‌های تیره، خال‌ها، نقاط جوش و لکه‌های حاصل از آفتاب بسیار مفید می‌باشد. علاوه بر این روغن شتر مرغ زاور ضمن تحریک فرآیند پوست اندازی، موجب تسهیل پیشروی در تازگی و روشن کنندگی لایه‌های پوست می‌شود.

 

معرفی شرکت سازنده روغن شترمرغ زاور

شرکت زاور نخستین تولید کننده محصولات درمانی ، آرایشی و بهداشتی در جنوب کشورمان می‌باشد که با استفاده از روغن شترمرغ بهترین محصولات را عرضه می‌دارد. این شرکت توانسته است با اخذ مجوز از طب سنتی و انجمن فیزیوتراپی فارس بهترین محصولات بهداشتی و درمانی را با روغن اصل شترمرغ تولید کند و مواد درمانی بسیار ارگانیکی را به بازار عرضه کند.
تمامی محصولات تولید شرکت زاور برای رشد مو، تقویت پیاز موی سر، تقویت پوست و سلول های آسیب دیده آن، رفع لکه و جوش های پوستی، از بین رفتن اثر بخیه ، تسکین درد مفاصل و در جهت رفع خشکی پوست مناسب هستند و سرشار از اسید آمینه‌های ضروری می‌باشند و همچنین در خود امگا ۳ فراوانی دارند. امروزه محصولات روغن شترمرغ زاور با بهترین کیفیت و قیمت در راستای رسیدن به اهداف درمانی و زیباسازی پوست ارائه می گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.