مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

خواص روغن بادام شیرین

خواص روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E است و بهترین منبع منیزیوم، پتاسیوم و مس است. همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضد التهاب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارد. دارای امگا ۳ است و می‌تواند به بدن شما کمک کند تا میزان کلسترول مفید را بالا نگه‌دارد و عملکرد حافظه را تقویت کند. علاوه بر این می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش دهد.

وغن بادام شیرین حلقه های سیاه زیر چشم را پنهان می کند

ویتامین E و اسیدهای چرب امگا۶، مواد تشکیل دهنده جادویی این روغن هستند. فولر می گوید: روغن بادام، کم شدن آب بدن را که می تواند باعث مشخص تر شدن حلقه های زیر چشم شود، جبران می کند. ۲ یا ۳ قطره روغن بادام (یا یک کرم چشم حاوی روغن بادام) را درست قبل از خواب، به آرامی و بدون مالش، دور ناحیه اطراف چشمتان بزنید. مراقب باشید روغن در چشم شما نرود.

برای خرید روغن بادام شیرین کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

روغن بادام شیرین آکنه را برطرف می کند

ما نسبت به زمانی که استفاده از روغن برای پوست چرب ممنوع بود پیشرفت زیادی کرده ایم. برندا براک، بنیانگذار Farmaesthetics، یک شرکت تولید کننده محصولات مراقبت از پوست گیاهی می گوید: در واقع استفاده از روغن روی پوست چرب، یک راه مهم برای مقابله با مشکل تولید بیش از حد چربی است.

خواص روغن بابونه

بابونه جز گیاهانی است که دارای مزایای بسیاری می باشد و روغن آن هم خواص درمانی و زیبایی عالی دارد، رفع استرس و افسردگی و جوان سازی پوست نمونه ای از خواص روغن بابونه می باشد.

خواص روغن بابونه اصل

برای آکنه و اگزما خوب است

با یک تکه از این روغن به شرایط دردناک آکنه پایان دهید. از این طریق التهاب و قرمزی شما محو می ‌شود، به علاوه شما می‌ توانید از یک پوست عاری از جای زخم لذت ببرید. برای رسیدگی به التهابات، روغن بابونه را با روغن زیتون مخلوط کنید. هم چنین این یک پادزهر طبیعی مطلوب برای اگزما و سایر شرایط پوستی محسوب می شود.

برای خرید روغن بابونه اصل کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

راش ها و زخم های پوستی را تسکین می دهد

۳ تا ۴ قطره روغن بابونه رومی را با روغن نارگیل مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید. این مخلوط برای هر نوع خارش در پوست شما ممکن است موثر باشد. علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست، سبب درخشندگی بیشتر پوست می شود.


همچنین تاثیر این روغن در بهبود آفتاب سوختگی نیز مشهور است. چند قطره به حمام خود اضافه کنید و یا  کمپرس سرد را با این روغن انجام دهید.


پوست را تازه، مرطوب و بدون هیچ لکه ای می کند

با روغن بابونه از شر لکه های تیره که مانع زیبایی پوستتان می شود خلاص شوید. این روغن ضروری لکه ها را کاهش می دهد و پوست را صاف می کند. روغن بابونه دارای خواص ترمیم، بازسازی مجدد و تقویت پوست است که به نوبه خود پوست شما را جوان و با طراوت نگه می ‌دارد.


پودر ماریانا مخصوص منقبض نمودن واژن

ماریانا محصولی از چند گیاه بوده و کاملا از طبیعت گرفته شده. از این گیاهان معجزه آسا هزاران سال است که استفاده می شود و حتی در کتابهای طبی کهن همچون بوعلی و کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون و... از خواص درمانی این محصول نام برده شده است.


خواص ماریانا:

* منقبض نمودن واژن

* از بین بردن عفونتها و باکتریها

*ازبین بردن خارش و بوی بد واژن

* ایجاد تعادل در ترشحات زنانه

* بالابردن میل زنان و...

اگر به دنبال خرید نوره هستید کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

امروزه داروهای شیمیایی، ژل ها و کرم های متنوعی به منظور منقبض کردن واژن و کاهش سردی در بانوان در بازار وجود دارد که بی تردید استفاده از این ژلها بدون عوارض نمی باشد. ضمن اینکه نتیجه استفاده از این داروها موقت است و  هربار باید از این ژلها و کرمها استفاده شود. در صورتیکه ماریانا به علت اینکه صد در صد از دل طبیعت گرفته شده، هیچ عوارضی را در پی نخواهد داشت ضمن اینکه نتیجه استفاده از ماریانا در مقابل داروهای شیمیایی بسیار بهتر خواهد بود و از همه مهمتر این که خواص آن تا حداقل چندین روز پس از استفاده همانند روز اول باقی می ماند.


روش استفاده:

روش اول: برای بار اول یک بسته  را با 7 لیوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه می‏جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را با یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید؛ بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت 15 دقیقه درون لگن بنشینید. سپس با استفاده از یک سرنگ تمیز، درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.  نکته قابل توجه اینجاست که شما در همان ثانیه های اول استفاده ازماریانا متوجه اثر آن می شوید.

دقیقاً  8 روز پس از اولین استفاده می توانید از ماریانا استفاده کنید این بار بجای یک بسته از نصف بسته و 4 لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف آن هر 2هفته یکبار می باشد.

پس از 3 ماه مصرف حداقل تا یک سال نیازی به استفاده از ماریانا نمی‏باشد چون خاصیت خود را حداقل تا یکسال حفظ می کند.


روش دوم: نیم ساعت قبل از نزدیکی، به مقدار یک قاشق مرباخوری از پودر رادر یک استکان آبجوش ریخته، سه دقیقه بجوشانید. پس از صاف کردن، مایع را درون واژن تزریق نمایید.


استفاده برای بانوان باردار ممنوع است.


خواص عطر ارگانیگ و طبیعی

ساخت عطرها به دو صورت طبیعی و مصنوعی صورت می گیرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با عطر طبیعی و مصنوعی و تفاوت آنها با یکدیگر آشنا کنیم. پس در ادامه مطلب با هایپرعطر همراه باشید.


عطر طبیعی چیست

عطر طبیعی، محصولیست که با عصاره گیری از مواد اولیه طبیعی مثل ” گلها ” بدست می آید. عطرسازی طبیعی نیز به ساخت عطرها توسط اسانس های طبیعی و خالص اشاره دارد که توسط عطرساز، به وسیله عصاره گیری با روش های مختلف نظیر خیساندن مواد و … انجام می شود.


اگر به دنبال خرید عطر طبیعی و ارگانیک کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید


عمر عطرهای طبیعی

این تولیدات تقریباً ۲ تا ۳ سال زمان مصرف خوب دارند. اگرچه پس از این مدت نیز قابل استفاده هستند اما امکان دارد که از دوام رایحه کاسته شده و یا در نت ابتدایی آنها مشکلاتی ظهور کند.


عطر مصنوعی چیست

عطرهایی که در فروشگاه ها عرضه می شوند و اغلبِ تولیدات انبوه از برندهای مشهور، که شناخته شده نیز هستند ، در دسته عطرهای مصنوعی قرار می گیرند.


جهت ایجاد این عطرها از اسانس های مصنوعی و شیمیایی غیر مضر استفاده می شود ( گاهی احتمال دارد درصد بسیار بسیار کمی اسانس خالص و طبیعی نیز در این محصولات استفاده گردد.)


تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی

با مطالعه توضیحات بالا قطعا متوجه شده اید که تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی در چیست. در عطرهای طبیعی، از اسانس های طبیعی و در عطرهای مصنوعی از مواد شیمیایی برای تولید عطر و ادکلن استفاده می شود.


همچنین مواد طبیعی، گران تر از مواد شیمیایی هستند از همین رو هزینه تمام شدۀ عطر و ادکلن های طبیعی، بیش از تولیدات مصنوعی می باشد. عامل سوم، احتمال ایجاد حساسیت است، که این مشکل در عطر و ادکلن های مصنوعی بیشتر وجود دارد.

خرید عطر بهارنارنج ارگانیک و طبیعی

خواص عطر گل بهارنارنج : کنترل تشنج/اشتها آور/ضد سردرد های عصبی/آرام بخش و ضد اضطراب




بهار نارنج، شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی های فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … کاربرد بسیار دارد. بابل و شیراز در اردیبهشت‏ ماه، با رایحه سحرانگیز بهار نارنج، هر رهگذری را سرمست می کند به نحوی که این دو شهر را شهر بهارنارنج می نامند.




اگر به دنبال خرید اینترنتی عطر بهارنارنج هستید کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید


عطر طبیعت بر پایه روغن خوراکی بادام شیرین و رایحه عناصر طبیعی به دست آمده و بر خلاف عطرها و ادکلن های دیگر، بدون ضرر بوده و خواص درمانی بینظیری دارد.




عطر بهارنارنج ایران گیاه کاملا طبیعی و بدون هیچگونه مواد شیمیایی میباشد. اگر به دنبال خرید عطر بهارنارنج طبیعی هستید کافیست با شماره ۰۹۰۳۰۵۷۳۵۴۲ در تماس باشید و یا از طریق سایت کالا ۴۵ این عطر طبیعی را خریداری نمایید