مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

۱۰ فایده زردچوبه برای سلامتی


۱. پیشگیری از سرطان


زردچوبه میتواند از بروز سرطان پروستات جلوگیری کرده، رشد سرطان پروستات موجود را کاهش داده و حتی سلولهای سرطانی را از بین ببرد. محققان مختلفی دریافته اند که ترکیبات فعال زردچوبه آن را به یکی از بهترین پیشگیرنده ها درمقابل تومرهای ایجادشده بخاطر پرتو تبدیل کرده است.


 برای دریافت مشاوره سرمایه گذاری به سایت کاری بورس مراجعه نمایید


این ماده همچنین تاثیرات پیشگیرنده ای دربرابر سلولهای تومور مثل لوکمی سلول T، سرطان روده بزرگ و سرطان سینه دارد.


 


۲. بهبود آرتروز


خواص ضدالتهاب زردچوبه برای درمان هر دو نوع آرتروزهای استخوانی و روماتوئید عالی است. علاوه براین، خواص آنتی اکسیدانی آن رادیکالهای آزاد که سلولهای بدن را تخریب میکند، از بین میبرد.


 


مشخص شده است که افرادیکه مبتلا به آرتروز روماتوئید که به طور منظم از زردچوبه استفاده میکنند، دچار درد و التهاب مفاصل کمتری میشوند.


 


۳. کنترل دیابت


از زردچوبه که به حفظ سطح سالم انسولین خون کمک میکند، میتوان برای درمان دیابت استفاده کرد. زردچوبه همچنین کنترل گلوکز را تقویت کرده و تاثیر داروهای دیابت را افزایش میدهد.


 آشنایی با تاثیر نرخ دلار بر بازار بورس


یک فایده مهم دیگر زردچوبه تاثیر آن در کمک به کاهش مقاومت انسولین است که میتواند از بروز دیابت نوع ۲ پیشگیری کند. اما وقتی با داروهای خیلی قوی ترکیب شود، میتواند موجب افت قند خون شود. بنابراین بهتر است قبل از مصرف آن با پزشکتان مشورت کنید.


  آشنایی با صنعت سیمان

۴. کاهش سطح کلسترول


تحقیقات ثابت کرده است که مصرف زردچوبه بعنوان چاشنی در غذاها میتواند سطح کلسترول را پایین بیاورد. میدانید که بالا بودن میزان کلسترول در بدن میتواند مشکلات جدی برای سلامتیتان ایجاد کند. حفظ سطح سالمی از کلسترول از بسیاری بیماریهای قلبی-عروقی جلوگیری خواهد کرد.


 


۵. تقویت سیستم ایمنی


زردچوبه حاوی ماده ای به نام لیپو پلی ساخارید است که به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک میکند. عوامل ضدباکتری، ضدقارچ و ضدویروس زردچوبه نیز سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.


 

با داشتن یک سیستم ایمنی قوی احتمال ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و سرفه کمتر خواهد شد. اگر به هر یک از این بیماریها مبتلا شدید، یکبار در روز یک قاشق چایخوری زردچوبه به یک لیوان شیر گرم مخلوط کرده و نوش جان کنید.


 

درمان کبد چرب

لیمو موثر در درمان فوری کبد چرب:

لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه های فصل تابستان و زمستان است اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.


از آنجا که لیمو سرشار از ویتامین C است و به عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند نقش موثری در هضم و جذب مواد مفید در بدن داشته باشد، قابلیت زیادی در پیشگیری و درمان کبد چرب دارد.


با اضافه کردن آب یک لیمو به یک پارچ آب، در خانه آب لیمو درست کنید حتی می توانید لیموی خرد شده نیز به آن، اضافه نمایید. به طور منظم از این آبمیوه بنوشیددر صورت دلخواه ،می توانید مقداری عسل نیز به آن اضافه کنید.  مشاوره سرمایه گذاری

درمان فوری کبد چرب با استفاده از لبو و آب لبو:

لبو را حلقه حلقه کنید خشک کنید روی بخاری یا شوفاژ بعد پودرش کنید مثل زعفران دم کنید برای رنگ غذا یا دسر.آب لبو را درقالب یخ بریزید هر وقت لازم داشتید یک حبه رااز فریزر دراورید برای تزیین پلو، رنگ دسر،رنگ فرنی، حتی رنگ مربا به، اگر رنگ نداشت زیرا آب لبو بهترین درمان کم خونی است.


آب لبو یکی از راه های طبیعیه درمان پوکی استخوان است. خوردن یک لیوان آب لبو در صبح و شب در درمان فشار خون بالا موثر است. یکی از راه های درمان کبد چرب نوشیدن آب لبو است.خوردن آب لبو از ابتلا به فراموشی و آلزایمر در سنین بالا جلوگیری می کند. آب لبو در درمان سرطان خون،موثر است.


نقش توت ها در درمان سریع کبد چرب:

توت ها این میوه های خوشمزه که انواع مختلفی دارند یکی از منابع غنی آنتی اکسیدان به شمار می روند .این نوع میوه ها غنی از آنتی اکسیدان است و کبد را ترمیم می کند. برای دفع چربی از سلول های کبد، از انواع توت ها استفاده کنید.

دریافت آموزش بورس و مشاوره سرمایه گذاری در سایت کاری بورس

انگور برای درمان فوری کبد چرب:

یک لیوان آب تازه انگور بنوشید و یا از خوردن یک خوشه انگور کامل همراه با صبحانه لذت ببرید.


نکته:اگر تحت درمان هستید، قبل از مصرف این دارو با پزشک مشورت کنید ، زیرا ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد.

پرورش مرغ بومی در خانه

چرا باید مرغ بومی پرورش دهیم

قفسه فروشگاه ها پر از تخم مرغ و یخچال ها مملو از گوشت مرغ است. اگر تمایل داشته باشید میتوانید تخم و گوشت مرغ مرتعی را از بهترین مرغ هایی که در شرایط عالی پرورش یافته اند تهیه کنید. مرغ هایی که در هتل پنج ستاره زندگی کرده اند. می توان انواع دیگر این محصولات را به قیمت های ارزان تر تهیه کرد. ولی چرا باید خودمان به پرورش مرغ بومی بپردازیم در حالی که به سادگی می توانیم این فراورده ها را از فروشگاه ها تهیه کنیم؟ یقینا می توانید بسته به سلیقه و میل خود این محصولات را خریداری کنید و در ضمن بدون این که خود پرندگان را نگهداری کنید از مزایای اقتصادی و صرفه جویی آن بهره مند گردید.

برای دریافت مشاوره سرمایه گذاری به سایت کاری بورس مراجعه نمایید

تاثیر حضور مرغ بومی بر انسان

موضوع مهم این است که مرغ ها موجودات دوست داشتنی و زیبایی هستند و صرف حضور آن ها در محیط باغچه شما، قلب پرورش دهنده مرغ بومی را شاد و روحش را سبک می کند. مرغ ها را می توان موجودات متناقض عجیبی میان آسیب پذیری و سخت سری دانست. آن ها را می توان در شرایط فوق العاده شدید نگهداری کرد. با وجود این ممکن است برخی افراد تمایل طاقت فرسایی برای مواظبت از آن ها نشان دهند. البته افرادی که علاقه ی بیشتری به مرغ بومی دارند کار جوجه کشی مرغ را هم برای لذت و گاهی برای سود اقتصادی نیز انجام می دهند.

قوتو خشخاش سوغات کرمان

خوابی آرام با خوردن قاووت خشخاش


قوتو خشخاش یا همام قاووت خشخاش خواص درمانی زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به خاصیت آرامبخشی ، خواب آوری ، رفع خستگی و بی حالی و تقویت قوای جنسی اشاره کرد.

روش مصرف قوتو خشخاش :

به مقدار دلخواه از قوتو خشخاش (به طور مثال ۱ قاشق مرباخوری) به همراه با ۱ استکان آبجوش مخلوط کرده میل نمایید

نکته در مورد نگهداری قاووت خشخاش :

در تابستان و زمستان جهت نگهداری قاووت از فریزر استفاده کنید.


برای دریافت مشاوره سرمایه گذاری به سایت کاری بورس مراجعه نمایید

خواص تخم خشخاش


  • برگ گیاه خشخاش برای تسکین سرفه و رفع اسهال و بی‌خوابی استفاده می‌شود.
  • تخم این گیاه سرفه‌های خشک را درمان کرده و چاق‌کننده و مخدر است و بی‌خوابی یا کم‌خوابی را درمان می‌کند.
  • تخم گیاه دارویی خشخاش، دردسینه را درمان می‌کند.
  • تخم خشخاش همچنین سوزش مجرای ادراری و اسهال کهنه و کم‌خونی را درمان می‌کند.
  • نیروی جنسی را می‌توان با خشخاش تقویت کرد.
  • ریشه این گیاه فشارخون را پایین می‌آورد و دردکمر تا زانو یا سیاتیک را درمان می‌کند. تخم خشخاش در رفع تشنگی، تب، التهاب، یبوست و التهاب شکم
    موثر است.
  • تخم خشخاش یکی از مواد اصلی در بسیاری از داروهای خنک‌کننده است.
  • تخم خشخاش منبع مواد معدنی مانند ید، منگنز، روی، منیزیم، مس، آهن و کلسیم می‌باشد.
  • روغن دانه‌های خشخاش به خاطر داشتن اسیدهای چرب اشباع‌نشده، در درمان سرطان موثر است.
  • تخم خشخاش حاوی اسید لینولئیک است و در جلوگیری از ناراحتی‌های قلبی مفید است.
  • این دانه‌ها منبعی مناسب و معقول از اسیدهای چرب هستند که برای سیستم فیزیولوژیکی بدن مورد نیاز است.
  • تخم خشخاش به عنوان ماده‌مخدر برای درمان دردهای بدن استفاده می‌شود.
  • خشخاش در درمان اختلالات تنفسی، بیماری‌های عفونی، اسهال و اختلالات خواب مفید است.