مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

اوج لذت جنسی در زنان

اوج لذت جنسی در زنان چگونه است؟

نشانه های فیزیکی را بیشتر بشناسید. رنگ لب‌‌های واژن تغییر می کند. در مرحله اوج لذت جنسی یا به عبارتی ارگاسم زنان عضلات اطراف مهبل و عضلات صاف لگن منقبض یا سفت می شوند . احساسات ذهنی وفکری بوجود آمده در زنان به خاطر تحریک شدن نواحی مختلف مهبل در برخی از زنان ممکن است به گونه های متفاوتی تجربه شود که بستگی به ناحیه ای دارد که مرد آن را تحریک می کند.

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل مشهد کافیست به سایت دادپلاس مراجعه نمایید

کدام نقطه بدن باعث اوج لذت جنسی در زنان می شود

کلیتوریس یا همان چوچوله و دیواره جلویی مهبل یا به عبارتی نقطه جی واژن رایج ترین مکان‌ های تحریک و اوج لذت جنسی در زنان هستند. به علاوه تحریک عضله دور ناحیه ادراری، نوک سینه ، برای تحریک و لذت زنان موثر است.


نقطه G

در این جا اشاره به نقطه ” G ” که ممکن است برای شما سوال باشد مهم است. برخی از زنان اعتقادی به این نقطه ندارند و آن را دخیل در اوج لذت جنسی زنان نمی دانند. حالا این نقطه در کجای بدن وجود دارد؟ نقطه جی بیشتر یک ناحیه است. تقریبا بین ۵ تا ۳ سانتیمتر که داخل واژن و روی ناحیه جلویی می توانید این نقطه را حس کنید


ویژگی نقطه G

خیلی از خانم ها، این نقطه را حساس و تحریک کننده می دانند و باعث لذت آنها می شود. برخی هم این ناحیه و نقطه را حس نمی کنند. برای پیدا کردن آن باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردو شکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.


انگشت سبابه را تا بند دوم وارد واژن کنید و نقطه جی را با حرکت رو به جلو به سمت جلوی واژن بکشید. بعد امتحان کنید و ببینید که به شما لذت می دهد. اگر زیاد دستکاری کنید احساس دستشویی می کنید.

فراموش نکنید میزان تحریک نقطه جی و حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.


علایم اوج لذت جنسی زنان

* سفت شدن نوک پستان

این سفت شدن به همراه تنفس سریع و بیان کلماتی برای مرد در یک رابطه جنسی است. هرچقدر هم زن سرد یا عصبی باشد اما اگر مقدمات ارضا و تحریک را به خوبی انجام دهید، زنان به راحتی اوج لذت جنسی را تجربه می کنند.


همسرتان بعضی وقت ها بعد از ارضا شدن گریه می کند. اما واقعیت این است که گاهی اوقات ارگاسم در زنان چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند اگر پس از اوج لذت جنسی زنان ، ضعف آنها را مشاهده کردید یا مثل یک دختر بچه گریه کنند، نگران نباشید، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و نشان دهنده ارضای خوب است.


*خواب رفتن زنان

با این که این مسئله بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که چرتی می زنند تا صدمات وارده از جانب شما را جبران کنند. اگر خانمتان بخواب رفت، این کار او را بی احترامی ندانید بلکه این نشانه اوج لذت جنسی زنان است، فقط بازو هیتان را دور سرش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.


*در آغوش گرفتن همسر

با این که این مورد اوج لذت جنسی زنان را تضمین نمی کند، نیاز او به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوی خود بگیرید ممکن است نشانه کسب لذت او از تجربه رابطه جنسی باشد.

استرداد جهیزیه

تعریف جهیزیه

جهیزیه به اموال و وسایلی گفته میشود که زن برای استفاده و تزیین خانه به مزل شوهر میبرد. اوردن جهیزیه از طرف زن در بیشتر نقاط مختلف ایران یک رسم قدیمی میباشد که ممکن است شرایط در بعضی از نقاط متفاوت باشد.

در ادامه ما میخواهیم شما را با نحوه استرداد جهیزیه آشنا کنیم اگر در این زمینه سوال و یا نیاز به مشاوره دارید کافیست با شماره های دادپلاس در تماس باشید.

اوردن جهیزیه از طرف زن جایی در قانون مدنی کشور ما ندارد یعنی اینکه از لحاظ قانونی آوردن جهیزیه بر عهده زن نمیباشد و فراهم کردن اثاث منزل بر عهده مرد است.ولی در جامعه ما طبق رسم و رسوماتی که از گذشته بوده این وظیفه بر عهده زن میباشد.همین موضوع یکی از دعواهای مهم در دادگاه خانواده میباشد که لازم دانستیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

باید دانست که آوردن جهیزیه از سوی زن به منزله انصراف او از مالکیت نیست بلکه فقط به جهت زندگی مشترک، شوهر حق استفاده از آن را دارد و عرفا نیز چنین است مالکیت جهیزیه متعلق به زن است و شوهر حق استفاده دارد با این حساب و با در نظر گرفتن این که زن تکلیفی برای آوردن جهیزیه به منزل شوهر ندارد، هر زمان که بخواهد می تواند جهیزیه را مسترد نماید.

اگر شما قصد استرداد جهیزیه قبل از طلاق را دارید باید به شما بگوییم که این حق را دارید همانطور که گفته شد شوهر فقط حق استفاده از وسایل را دارد و مالک آن نیست.زنی که جهیزیه به خانه شوهر میبرد مالک این جهیزیه هست و هر زمان که بخواهد میتواند اجازه استفاده از وسایل جهیزیه رو به شوهر خود ندهد و یا به اصطلاح جهیزیه را استرداد کند حتی قبل از طلاق.

در اینجا باید یک نکته بسیار مهم را به آقایانی که همسرشان قصد استرداد جهیزیه را دارد بگوییم که جهیزیه همانی است که در شروع زندگی همسر شما به خانه آورده است اگر در طول زمان وسیله ای خراب شده و شما وسیله دگ ای را جایگزین کردین این وسیله جز جهیزیه همسر محسوب نمیشود. و یا اگر وسیله ای خراب شده شما هیچ وظیفه ای برای پرداخت خسارت و یا وجه و یا جایگزین کردن ندارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه استرداد جهیزیه با شماره بهترین وکیل مشهد در تماس باشید

عمل لواط چه حکمی دارد

به آمیزش مرد با مرد برای رفع غریزه جنسی عمل لواط گفته می‌شود که نام آن از قوم لوط گرفته شده است. این عمل ناپسند از گناهان کبیره‌ای است که منجر به از دست رفتن نسل و  فاسد شدن اجتماع می‌شود. عمل لواط بر خلاف اصول فطری است و از عمل زنا قبیح تر می‌باشد. به طوری که مجازات و حد در نظر گرفته شده برای آن از زنا بیشتر است.

انواع اعدام در عمل لواط

  • اعدام با گردن زدن گناهکار به وسیله شمشیر
  • بستن دست و پای گناهکار و پرتاب وی از ارتفاع (کوه و…) به نحوی که استخوان‌های او بشکند.
  • به آتش کشیدن گناهکار
  • سنگباران کردن گناهکار
  • بر طبق برخی نظریه‌ها: تخریب دیوار بر روی گناهکار

برای دریافت  مشاوره از بهترین وکیل مشهد میتوانید به سایت دادپلاس مراجعه نمایید

انواع مجازات در نظر گرفته شده برای عمل لواط

  • در صورتی که هر دو طرف عاقل، بالغ و مختار باشند، برایشان حکم اعدام در نظر گرفته می‌شود.
  • در صورتی که فاعل فردی عاقل و بالغ باشد و مفعول شخصی نابالغ، برای فاعل حکم اعدام و برای مفعول حکم تادیب صادر خواهد شد.
  • چنانچه فاعل و مفعول نابالغ باشند، برایشان حکم تادیب صادر می‌شود.
  • اگر فاعل شخصی نابالغ و مفعول فردی بالغ باشد برای فاعل تادیب و برای مفعول حد در نظر گرفته می‌شود.

قوتو چیست؟

قوتو چیست

قوتو یا قاووت نام یکی از سوغاتی های اصیل کرمان است. کرمانی ها از سالیان دور و دراز قاووت را درست می کنند و خودشان در زبان محلی به آن قوتو می گویند. این محصول در واقع یک نوع شیرینی است که در انواع گوناگون تهیه شده و طعم های مختلفی دارد. مردم کرمان از زمان های قدیم این محصول را به روشهای مختلف مصرف می کرده اند. به عنوان مثال، در جشن های نوروز به منظور پذیرایی از مهمان انواع مختلف قوتو را بکار می برده اند.

برای دریافت مشاوره با وکیل خوب مشهد با شماره دادپلاس که در سایت موجود است تماس بگیرد

کرمانی ها برای تهیه این محصول از گیاهان مختلفی استفاده می کنند. از جمله می توان این گیاهان را ذکر کرد: تخم گشنیز، کنجد، خشخاش، بذر کتان، سیاه دانه، آفتابگردان، شاهدانه، هل باد، فلفل سیاه، دارچین، روناس، تخم کاهو، جو، رازیانه، موردانه، قهوه تاج، زیره سیاه کوه، بادیان، بادام، پسته و مرزنجوش

طرز تهیه قوتو

در ابتدا باید بعضی از این مواد را بوده داده آنگاه با یکدیگر ترکیب و آسیاب نمود. علاوه بر آن، در یکی از انواع قوتو نارگیل، نخود و شکر را مخلوط می کنند و در نوع دیگر پسته به جای نخود بکار می رود. با این حال، مشهورترین و بهترین قوتو کرمان پودری خوراکی است به رنگ قهوه ای که از خشخاش، قهوه، کنجد، تخم گشنیز، تخم خرفه، بذر کاهو، تخم کتان، تخم روغنی، نخود گل، پسته، گردو، بادام، فندق، دارچین، زنجبیل، هل باد، هل سبز، فلفل سیاه، جدبا، مرزنگو، فوفل، جوز، ریشه جوز، اسطوخودوس، بابونه، آویشن، آلاله، مازو، گل ختمی، بادیون، زیره سبز، گل گاو زبان، جوانه گندم، سنجد، سیاه دانه و توت خشک تشکیل شده است.

خواص قوتو کرمان

قوتو در طب سنتی دارای طبع گرم می باشد. از جمله خواص دارویی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درمان کم خونی
  • تقویت کننده قوای جسمانی و جنسی
  • درمان کم خوابی
  • درمان ریزش مو
  • آرامش دهنده اعصاب
  • مکمل غذایی
  • شفاف کننده پوست
  • درمان ناباروری
  • تقویت کننده هوش و حافظه
  • درمان بیماری های معده و روده
  • تصفیه کننده خون
  • تقویت مفاصل و استخوان بندی
  • تقویت کننده آهن خون

قاووت کرمان از آنجاییکه که حاوی انواع ویتامین و اسیدهای چرب ضروری و امگا سه می باشد، به عنوان یک معجون خوش طعم به اکثر کشورهای اروپایی صادر گردیده و اغلب آن را به عنوان یک داروی گیاهی تقویت کننده مصرف می‌کنند. علاوه بر اینها، این پودر خوراکی فشار خون و کلسترول خون را کاهش داده و به تقویت معده و دفع سنگ کلیه و مثانه کمک می کند.

نحوه مصرف قوتو

شما می توانید همه روزه به تعداد چند قاشق قاووت کرمان را در آب جوش یا به صورت پودر مصرف کنید. همچنین یکی از روشهای مصرف آن حل کردن در شیر یا چای است. در گذشته هنگامی که بانویی زایمان می کرد به او قوتو می دادند.

۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند

هیچ ” اکسیر جادویی” برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار ۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است و امیدواریم این مقاله برای شما سودمند باشد.


من به عنوان متخصص سکس تراپی ( آمیزش درمانی یا کامش درمانی) اغلب حیران این هستم که چرا این همه مرد یا زوج برای حل کردن اشکال زود انزالی یا انزال زودرس به من مراجعه می‌کنند. بعضی از مردها از شرم و هراس این‌که خیلی زود به انزال می‌رسند رنج می‌برند و همین باعث می‌شود از روابط جنسی و نیز عملکردشان طی رابطه جنسی اضطراب داشته باشند.


با توجه به کلینیک مایو، علت دقیق انزال زودهنگام ناشناخته است. هرچند سابقا تصور می‌شد که این مشکل تنها ریشه‌ی روانی دارد، اما درحال‌حاضر پزشکان می­دانند که زودانزالی، پیچیده‌تر است و تعامل پیچیده‌ای از عوامل روانی و بیولوژیکی را شامل می‌شود.


علل روانشناختی

بعضی از پزشکان بر این باورند که تجربیات جنسی اولیه ممکن است الگویی را ایجاد کند که تغییر آن بعدها دشوار باشد، مانند:


– موقعیت‌هایی که ممکن است شما برای رسیدن به اوج لذت جنسی عجله کرده باشید تا کسی متوجه این موضوع نشود.

– احساس گناه که سبب می‌شود از برقراری رابطه‌ی جنسی کناره‌گیری کنید.


عوامل دیگری که می‌توانند نقش مهمی در بروز زودانزالی داشته باشند عبارتند از:

– اختلال نعوظ.

مردانی که در طول انجام رابطه‌ی جنسی نگران رسیدن به نعوظ و حفظ نعوظ هستند‌، می‌توانند الگویی از عجله برای انزال شکل بدهند.


– اضطراب.

بسیاری از مردان مبتلا به زودانزالی نیز مشکل اضطراب دارند، که یا به طور خاص در مورد عملکرد جنسی‌شان است و یا ناشی از مشکلات دیگر است.


– مشکلات ارتباطی.

اگر هیچ‌کدام از دلایل گفته شده برای مشکل زودانزالی در مورد شما صدق نمی‌کند ممکن است مشکلات ارتباطی بین شما و شریک فعلی‌ةان سبب بروز این مسأله شده باشد. در این‌جا نقش همسرتان بسیار مهم و نوع ارتباطی که با وی دارید بسیار حساس و تأثیرگذار است.

برای دریافت مشاوره با وکیل طلاق در مشهد کافیست با شماره دادپلاس در تماس باشید

علل بیولوژیکی

برخی از عوامل بیولوژیکی یا زیست شناختی ممکن است سبب بروز انزال زودهنگام شوند، از جمله:


– غیرطبیعی یودن سطح هورمون

– غیرطبیعی بودن سطوح مواد شیمیایی مغز به نام انتقال‌دهنده‌های عصبی

– غیر طبیعی بودن فعالیت واکنشی سیستم عصبی

– برخی از مشکلات تیروئید

– التهاب و عفونت پروستات یا مجرای ادرار

– ویژگی‌های ارثی

– آسیب دیدن عصب در اثر جراحی یا تروما (نادر)


وب‌سایت (وب‌گاه) USA News.com گزارش داد که میانگین طول رابطه‌ی جنسی ۷.۳ دقیقه است، اما ۴۳ درصد مردان به طور ناگهانی در طول مدت کم‌تر از دو دقیقه رابطه را به پایان می‌رسانند.


حقایق کوتاهی در رابطه با زود انزالی

در این‌جا برخی از نکات کلیدی را در مورد زود انزالی می‌بینید:

– در اکثر موارد، ناتوانی در کنترل انزال، به ندرت به دلیل یک اختلال پزشکی است، اگر چه پزشکان تمایلی به پذیرفتن این موضوع ندارند.

– زودانزالی می‌تواند به بروز علائم ثانویه مانند اضطراب، دست‌پاچگی، استرس و افسردگی منجر شود.

– درمان این مشکل ممکن است از دیدگاه پزشک مبنی بر این‌که فرد در طول زمان بهبود خواهد یافت، تا روش‌های خانگی برای “بهبود” زمان‌ انزال، متفاوت باشد.


علائم زود انزالی

به لحاظ پزشکی، شکل پایدارتر زود انزالی یعنی زود انزالی مادام‌العمر، با سه ویژگی زیر تعریف شده‌است:


– انزال همیشه یا تقریبا همیشه قبل از دخول جنسی یا در حدود یک دقیقه بعد از دخول اتفاق می‌افتد.

– در هر بار یا تقریبا هر بار که دخول جنسی رخ می‌دهد، ناتوانی در به تأخیر انداختن انزال وجود دارد.

– نتایج منفی شخصی به وجود می‌آیند، مانند ناراحتی و ناامیدی، یا اجتناب از نزدیکی جنسی.


علائم روانشناختی در مقایسه با رویدادهای فیزیکی انزال در درجه‌ی دوم (علائم ثانویه) قرار دارند. مرد، همسرش یا هر دوی آن‌ها ممکن است این علائم را تجربه کنند.


علائم ثانویه عبارتند از:

– کاهش اعتماد به نفس در رابطه‌ی میان طرفین

– بروز مشکل بین دو طرف

– اختلال روانی

– اضطراب

– دست‌پاچگی

– افسردگی


مردانی که دچار زودانزالی هستند ممکن است مشکلات روانی را تجربه، اما نتایج یک مطالعه بر روی ۱۵۲ مرد و شرکای آن‌ها نشان داد که شریک زندگی در مقایسه با خود مرد نگرانی کم‌تری را در رابطه با زودانزالی تجربه می‌کند.


تشخیص

کتابچه‌ی راهنمایی که توسط روانپزشکان و روانشناسان برای تشخیص‌ پزشکی استفاده می‌شود، زودانزالی را فقط به عنوان یک اختلال جنسی تعریف می‌کند، در حالی که توصیف زیر درست است:


“انزال با کم‌ترین تحریک جنسی قبل یا اندکی پس از دخول جنسی و قبل از آن‌که فرد تمایلی برای آن داشته باشد. این اختلال ماندگار است یا به طور مکرر اتفاق می‌افتد و موجب ناراحتی شدید در فرد می‌شود.”


با این حال، یکی از اشکال زودانزالی که به صورت آزادتر تعریف می‌شود، یکی از رایج‌ترین انواع اختلال جنسی است.


یک پزشک سوالات خاصی را برای ارزیابی علائم از فرد مبتلا می‌پرسد سوالاتی مثل این‌که انزال شما چقدر قبل از دخول رخ می‌دهد.


سوالاتی که پزشک ممکن است بپرسد شامل موارد زیر است:

– چند وقت یک بار زودانزالی را تجربه می‌کنید؟

– چه مدت است که با این مشکل روبرو هستید؟

– آیا این مشکل در همه‌ی نزدیکی‌های جنسی اتفاق می‌افتد یا فقط در زمان‌های خاصی رخ می‌دهد؟

– چه مقدار تحریک برای رسیدن به مرحله‌ی‌ دخول در شما لازم است؟

– زودانزالی چه‌طور بر فعالیت جنسی شما تاثیر گذاشته‌است؟

– آیا می‌توانید انزال را در خود تا بعد از دخول به تاخیر بیاندازید؟

– آیا خودتان یا شریک زندگی‌تان از این بابت ناراحت یا خسته هستید؟

– زودانزالی چگونه بر کیفیت زندگی شما تاثیر گذاشته‌است؟


با تمام این ها لازم نیست خودتان را به قرص و داروی شیمیایی ببندید. اگر این مشکل را دارید بدانید که یا در طبیعت شما است یا به دلایلی که بر شمرده شد به آن خو گرفته اید. پس بیایید به روش های درمانی سریع و ارزان و موثر خانگی متوسل شویم. این روش ها در کنار آثار شگفت شان به شما آسیب نمی زنند و با این حال به شما و شریک کامش جنسی تان اجازه می دهند از رابطه جنسی بیشترین بهره را ببرید و به این رابطه استحکام، و استمرار و دوام ببخشید. در ادامه ۳۵ روش درمان زود انزالی آمده است. این درمان ها به دو بخش غیر غذایی و غذایی تقسیم می شوند. ابتدا به بخش غیر غذایی که بسیار آسان و در دسترس است پرداخته می شود و سپس نوبت به غذاها و خوراکی ها  می رسد.


روش های درمان زود انزالی غیر غذایی

۱. تمرین کگل

تمرین کیگل را برای به تأخیر انداختن ارگاسم انجام بدهید. کیگیل زمانی مفید است که انزال نزدیک است و می‌تواند کمک کند تا انزال به تاخیر بیفتد. خیلی راحت تمرینات کیگل را در گوگل جست‌وجو کنید تا شیوه‌ی انجام آن را یاد بگیرید. این تمرینات به ایجاد عضلات در کف لگن کمک می‌کنند و به این ترتیب سبب می‌شوند که کنترل بهتری روی انزال تان داشته باشید.


در یک مطالعه‌ی کنترل شده که در سال ۲۰۱۲ روی انزال زودهنگام صورت گرفت، مردانی که قبل از انزال حتی یک دقیقه هم رابطه‌ی جنسی‌شان طول نمی‌کشید، یک دوره‌ی ۱۲ هفته‌ای تمرینات کف لگن را انجام دادند. نتایج این مطالعه نشان داد که زمان واکنش انزال آنها از ۳۱.۷ ثانیه به ۱۴۶.۲ ثانیه افزایش یافت.


۲. کاندوم

استفاده از کاندوم نیز در به تأخیر انداختن انزال کمک می‌کند. کاندوم با کاهش حساسیت در هنگام مقاربت تاثیر خود را می‌گذارد و سبب می‌شود که مشکل زود انزالی تا حدی حل شود. فقط از یک برند خوب استفاده کنید: اگر می‌توانید از لاتکس استفاده کنید، کاندوم‌های برند تروجان برای این هدف عالی عمل می‌کنند. اگر کاندوم های معمولی جواب ندادند می توانید از کاندوم های آغشته به محلول های تاخیری استفاده کنید.


۳. دوره مقاوم‌سازی

استفاده از “دوره‌ی مقاوم‌سازی” پس از انزال را امتحان کنید. بعد از انزال چه‌قدر طول می‌کشد که دوباره به انزال برسید؟ چه مدت طول می‌کشد که برای بار دوم انگیختگی قبل از انزال رخ بدهد؟ بسیاری از مردان در طول مرحله‌ی نعوظ حساسیت کم‌تری را در طول انگیختگی دوم تجربه می‌کنند و اغلب درمان مناسب برای انزال زودهنگام، این است که فرد یک بار به انزال برسد (شاید در طی مقاربت) و سپس به ارضاء شریک جنسی خود بپردازد تا دوباره دچار انگیختگی شود، و سپس از مرحله‌ی دوم انزال برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی طولانی‌تر استفاده کند. اگر چه بعضی از زوج‌ها در ابتدا از این ایده ایراد می‌گیرند، اما حقیقتا برای بسیاری از زوج‌ها این روش بسیار موثر بوده‌است.


۴. کرم‌های بی‌حس کننده

کرم‌های موضعی حاوی لیدوکائین یا یک عامل بی‌حس‌کننده‌ی مشابه باعث کاهش حساسیت می‌شوند، اگرچه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا برای این کار تایید نشده‌اند. یا کرم روان‌کننده‌ای را امتحان کنید که با مواد اولیه‌ی حساسیت‌زدا ساخته شده است و برای کمک به تجربه‌ی جنسی طولانی‌مدت طراحی شده باشد. با این حال، دکتر گلدستین در این‌باره هشداری می‌دهد: ” اگر قرار است از یک عامل بی‌حس‌کننده استفاده کنید، باید از کاندوم استفاده کنید در غیر این صورت اثرات بی‌حس‌کننده به شریک‌تان هم منتقل می‌شود.” هم‌چنین پیشنهاد می‌شود که قبل از شروع رابطه‌ی جنسی عامل بی‌حس‌کننده را پاک کنید. کاهش اصطکاک ممکن است به شما کمک کند تا مدت زمان رابطه‌تان بیش‌تر طول بکشد و انزال دیرتر رخ بدهد.


۵. خود ارضایی قبل از رابطه

اگر در عرض ۲۴ ساعت پس از رابطه‌ی جنسی با شریک زندگی‌تان به اوج لذت جنسی نرسیده‌اید، انزال سریع‌تر رخ می‌دهد. مردانی که در هنگام صبح خودارضائی می‌کنند و پس از آن شب‌هنگام با شریک زندگی‌شان رابطه‌ی جنسی دارند، مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد که به انزال برسند، زیرا قبلا در همان روز ارگاسم داشته‌اند. شما همچنین می‌توانید هنگام شب خودارضائی کنید و صبح روز بعد با شریک زندگی‌تان مقاربت کنید، نتیجه این خواهد بود که باز هم دیر به انزال می‌رسید.


۶. پیش نوازی

قبل از شروع مقاربت چه‌قدر پیش‌نوازش برای تحریک متقابل داشته‌اید؟ مدت زمان پیش‌نوازش را بیش‌تر یا کم‌تر کنید، یا انواع متفاوتی از آن را امتحان کنید. سعی کنید تمرکزتان روی آلت تناسلی را کمابیش تغییر بدهید تا سطح تحریک شدن را تحت کنترل خودتان دربیاورید. اگر قبل از تلاش برای دخول (آلت تناسلی را وارد مهبل کردن) به میزان ۸.۵ درجه تحریک شده باشید، پس به طرز اجتناب‌ناپذیری ۹ انزال است، بنابراین دخول را زمانی انجام بدهید که در درجه‌ی ۶ یا ۷ تحریک هستید. هرگز یک چوب کبریت روشن را به یک کارخانه‌ی دینامیت نبرید! گاهی اوقات پیش‌نوازش می‌تواند به حل مشکل زودانزالی کمک کند، زیرا به فرد اجازه می‌دهد تا بر اضطراب خود غلبه کند، و به جای عجله کردن که می‌تواند اضطراب او را تقویت کند و منجر به انزال زودرس شود، آرام‌تر می‌شود.


درمان زود انزالی ۷: قرص‌ها

برخی داروهای خوراکی نیز که برای درمان شرایط دیگری طراحی شده‌اند، به دلیل اثرات جانبی جنسی‌شان (غیرعمد و ناخواسته) در درمان زودانزالی موثر بوده‌اند. برای مثال، بازدارنده‌های بازجذب سروتونین (اس‌اس‌آر‌آی)، که به طور گسترده‌ای به عنوان یک ضدافسردگی استفاده می‌شوند، می‌توانند برای به تاخیر انداختن ارگاسم استفاده شوند. دکتر گلدستین توضیح می‌دهد ” بازدارنده‌های بازجذب سروتونین، سطح سروتونین را بالا می‌برند که یک بازدارنده‌ی فعالیت جنسی است، و یکی از اثرات جانبی آن دشواری در انزال است”. با این حال، بازدارنده‌های بازجذب سروتونین برای مردانی که هرروز آن‌ها را مصرف می‌کنند، بهتر عمل می‌کنند؛ اگر آن‌ها را بلافاصله قبل از رابطه‌ی جنسی مصرف کنید، تاثیری نخواهند داشت. این قرص‌ها هم چنین، اثر جانبی ناخواسته‌ی دیگری دارند ـ از دست دادن میل جنسی ـ پس مهم است درباره‌ی مزایا و معایب این گزینه با پزشک‌تان مشورت کنید.


قرص مسکن ترامادول هم می‌تواند ارگاسم را به تاخیر بیندازد و جلوی زود انزالی را بگیرد. دکتر گلدستین می‌گوید “می‌توانید آن را درست پیش از رابطه‌ی جنسی مصرف کنید و اثرات آن بر مغز در نهایت منجر به انزال طولانی‌مدت می‌شود. “سایر اثرات جانبی نه چندان مطلوب ترامادول شامل تهوع، استفراغ، سوءهاضمه، خواب‌آلودگی، خشکی دهان، لرز، تعریق، سردرد، و غیره است. دکتر شارلیپ نیز هشدار می‌دهد که این قرص می‌تواند اعتیادآور باشد.


درمان زود انزالی ۸: استفاده از “تکنیک فشردن.”

این تکنیک به این صورت است که انسان در حال داشتن مقاربت است و زمانی که احساس می‌کند انزال نزدیک است، آلت تناسلی را خارج می‌کند و سر آن را یعنی همان جایی را که در آن به شافت (بدنه‌ی آلت یا قسمت استوانه‌ای شکل) متصل است فشار می‌دهد و بنابراین یک “احساس توقف” ایجاد می‌شود و به او کمک می‌کند که قادر باشد میل به ارگاسم شدن را خفه کند. وقتی به این حس برسد که “نقطه‌ی احساس بدون بازگشت” از بین رفته است، دوباره دخول می‌کند و دوباره به رابطه‌ی جنسی ادامه می‌دهد و تاحدی مشکل زود انزالی رفع می شود. او می‌تواند از روش” فشردن” هر چند بار که می‌خواهد استفاده کند قبل از این‌که در نهایت به اوج لذت برسد.


درمان زود انزالی ۹: مزاحمت یا مشغله‌ی ذهنی

برخی افراد مشغله‌ی ذهنی را برای به تاخیر انداختن چیزها مفید می‌دانند پس این راه می‌تواند برای درمان زود انزالی نیز مفید باشد. ایده‌ی اصلی آن است که به چیزی کاملا بی‌ارتباط به شریک‌تان ـ و مشخصا غیرجنسی ـ فکر کنید. برخی آقایان تصور می‌کنند در یک مسابقه‌ی فوتبال حضور دارند یا در ذهنشان مسائل ریاضی حل می‌کنند.