مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

آشنایی با بخور حضرت مریم

 بخور حضرت مریم به عنوان درمان بسیاری از بیماری های روانی مانند اوتیسم و سی پی شناخته شده است. متن پیش رو درباره کاربرد، محتوا و ریشه‌های روایی این بخور بحث می‌کند.


بخشی از روایاتی که از ائمه اطهار (ع) در کتاب‌های روایی باقی مانده است درباره مسائل پزشکی هستند. این گروه از روایات با اشاره به خوراکی‌های مختلف و تاثیرات آن‌ها بر بدن و بیماری‌ها به بهبود وضعیت سلامت در آن دوره کمک بسیاری کرده‌اند. این توصیه‌های پزشکی جامع نیستند و نمی‌توان از روایات ائمه یک مجموعه کامل تمهیدات پزشکی را استخراج کرد، اما همین نکاتی که بزرگان دین فرموده‌اند با توجه به اینکه در زمان حیات ائمه (ع) هیچ فناوری و تکنولوژی وجود نداشته است دقت بسیار بالایی داشته و در بسیاری از موارد کاربردی هستند. بخور حضرت مریم یکی از درمان‌هایی است که در دستور العمل‌های روایی به چشم می‌خورد.


کاربرد بخور حضرت مریم

طبق نوشته‌هایی که درباره این بخور در دسترس هست ادعا می‌شود که بخور حضرت مریم شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌هاست. این چند بیماری از جمله بیماری‌هایی هستند که در آن‌ها فعالیت مغز دچار اختلال می‌شود و مشکلاتی که ایجاد می‌شود همگی از کارکرد مغز نشات می‌گیرند. بخور حضرت مریم به عنوان درمانگر بیماری صرع نیز در میان کارشناسان طب سنتی و اسلامی شناخته شده است.

برای خرید بخور حضرت مریم کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

موارد درمانی


درمان «دیوانگی و جنون، صرع، ام‌اس، اوتیسم، خبل، غش کردن، شب‌ادراری، سردردهای مزمن و…»

پاکسازی و بالانس چاکراهای بدن (باز کردن چاکراها)

بهترین رفع کننده طلسم و جادو

بهترین درمان برای کسانی که توسط اجنه مس شده است (کسی که به‌طور کامل کنترلش به دست اجنه افتاده)

قویترین دفع کننده چشم زخم از جن و انس

و بسیاری از خواص دیگر که قابل بیان نمی‌باشند. (باید از تجارب افرادی که بخور را انجام دادند سوال و استفاده کنید)

آشنایی با روغن نهنگ

بهترین لایه‌بردار طبیعی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع ماسک‌های لایه‌بردار باشد. سفیداب با پاک کردن سلول‌های مرده باعث می‌شود تا به قول معروف پوست‌مان نفس راحت بکشد. در طول روز میلیون‌ها سلول بر اثر فعالیت می‌میرند و باید از روی پوست بدن پاک شوند. بهترین راه این است که هنگام استحمام مقداری سفیداب بر روی پوست‌مان بمالیم تا سلول‌های جدید بتوانند رشد کنند و باعث زیبایی پوست شوند


⁦⁩روشن کننده

⁦جوانساز

⁦سفت کننده

⁦سفید کننده

⁦ضد لک ، ضد جوش و لایه بردار


ترکیبات


سفیدآب اصل و روی ، روغن نهنگ ، روغن کوهان شتر ، روغن چریش ، بادام تلخ ، روغن زیتون ، روغن نارگیل ، آلوئه ورا

برای خرید صابون کندش کافیست به سایت کالا 45 مراجعه نمایید