مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

خواص شیره توت و نحوه خرید درب منزل شسره توت

طبع شیره توت سفید گرم و تر است. برخی از مهترین فواید درمانی شیره توت عبارتند از:


مصرف توت سفید موجب تقویت عملکرد کلیه ها میشود و از این رو در سهل کردن جریان ادرار نیز نقش دارد.


شیره توت سفید نیز همانند خواص شیره انگور و خواص شیره خرما در درمان و پیشگیری از کم خونی موثر است. آهن موجود در این شیره باعث رفع کم خونی و فقر آهن میشود.


شیره توت سفید به علت داشتن انواع ویتامین‌های گروه ب در کاهش و رفع ترس، عصبانیت، خمودی و اضطراب و هیجان موثر است. همچنین مصرف این شیره به رفع بی حسی و کرختی و ضعف عمومی بدن کمک میکند.

شیره توت، منبعی از آهن

شیره توت به عنوان ماده‌ای که مقدار زیادی آهن در ترکیباتش به کار رفته می‌تواند به عنوان یک ماده غذایی مؤثر در رفع کم‌خونی ناشی از فقر آهن استفاده شود. ضمن این‌که مصرف مداوم شیره توت به پیشگیری از ابتلا به کمبود آهن در بدن هم کمک بسیار خوبی می‌کند. یعنی دقیقاً همان کاری که شیره خرما و شیره انگور با بدن ما می‌کند. البته شیره توت، از جهات دیگر، تفاوت‌هایی با شیره‌های دیگر دارد که باعث می‌شود بعضی افراد این شیره را در اولویت مصرف خود قرار بدهند. به این تفاوت‌ها در جای خود اشاره خواهد شد.

برای خرید شیره توت کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

شیره توت و تقویت بینایی

همان‌طور که می‌دانیم یکی از ویتامین‌های اصلی مورد نیاز چشم‌ها، ویتامین آ (A) است. کمبود شدید این ویتامین در بدن، باعث کاهش دید افراد در شب‌ها و مکان‌های تاریک می‌شود که اصطلاحاً به آن شب‌کوری می‌گویند. ویتامین آ (A) موجود در شیره توت، به رفع این کمبود کمک می‌کند و باعث تقویت بینایی می‌شود.


شیره توت و خاصیت ضد سرطانی

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در توت سفید، به شکل غلیظ‌شده در شیره توت حضور فعال دارند و از این طریق، به مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن می‌پردازند و خاصیت ضد سرطانی خود را ایفا می‌کنند.

شیره توت سفید ملین خوبی است. فیبر موجود در این ماده غذایی به درمان و پیشگیری از یبوست کمک میکند.


ویتامین آ موجود در شیره توت باعث رشد ناخن‌ها و تقویت چشم می‌شود.


از خواص شیره توت سفید در طب سنتی استفاده از آن برای رفع خواب رفتن دست و پا در افراد است.


مصرف شیره توت سفید به دلیل نوع قند موجود در آن، بر خلاف بیشتر شیره ها برای بیماران دیابتی مضر نیست و آنها میتوانند با رعایت اعتدال از این ماده غذایی استفاده کنند.


استفاده از شیره توت برای درمان سردرد و سرگیجه ناشی از کم خونی مفید میباشد.


شیره توت دارای آنتی‌اکسیدانی به نام آنتوسیانید است. این آنتی‌اکسیدان، فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آنها <strong>کاهش میزان کلسترول بد</strong> خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی است. همچنین آنتی اکسیدانهای موجود در این شیره پرخاصیت در پیشگیری از سرطان نیز نقش مهمی دارند.


شیره توت در تصفیه خون موثر است و به حفظ سلامت کبد و طحال کمک می‌کند.


از خواص شیره توت در طب سنتی استفاده از آن برای افزایش قوای جنسی در مرادن و زنان است.


استفاده از شیره توت سفید برای کودکان و نوجوانان در حال رشد بسیار مفید است و به رشد بهتر، افزایش قدرت یادگیری و تامین انرژی مورد نیاز کودکان کمک میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.