مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

خواص روغن مورچه

روغن مورچه حاصل له شدن چندین هزار مورچه و یا تخم مورچه می باشد. تهیه این روغن اینگونه است که پس از خشک کردن تخم مورچه آن را آسیاب می کنند و روغن آن را که مایعی قهوه ای و قرمز رنگ می باشد طی فرآیندی که در دمای 50 درجه سانتیگراد روی می دهد، خارج می کنند.ماساژ روغن مورچه بر روی پوست بدون مو که موهای آن از ریشه  کنده شده ، موجب رفع موهای زائد می شود.در سال های قدیم جهت از بین بردن موهای زائد، مورچه ها را می گرفتند و می سابیدند و آنها را روی پوست  مالش می دادند اما  این موضوع از نظر علمی، اثبات نگردیده با این وجود، افرادی که از روغن مورچه یا مورچه له شده استفاده کرده اند به دو دسته تقسیم می شود. گروهی که موهای زائد بدنشان تغییری نکرد ولی گروه دیگر شاهد کم شدن موهای زائد بدنشان بوده اند.

برای خرید روغن خراطین کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

روغن مورچه برای افزایش شنوایی


خاصیت دیگر روغن مورچه که حاصل جوشاندن مورچه در روغن زیتون می باشد، افزایش شنوایی و جلوگیری از وزوز گوش می باشد .جهت  درمان توصیه می شود که مقدار معینی از این روغن را درون گوش چکانده شود .


نکته : استعمال این روغن باید زیر نظر متخصص باشد.  اگر فردی به صورت خودسرانه این روغن را در گوش خود بچکاند به دلیل اینکه ممکن است زخم یا پارگی کوچک در گوش  وجود داشته باشد، احتمال دارد موجب بروز عفونت و آلودگی در گوش و یا اختلال‌های شنوایی در گوشش مواجه شود.

اگر به دنبال خرید نوره هستید کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.