مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

طلاق توافقی اقلیت های دینی

همه زن و شوهران ایرانی با هر مذهب و دینی که باشند برای طلاق نیازمند رای دادگاه می باشند حتی اگر این طلاق، توافقی باشد فرقی نمی کند که زوجین مسلمان شیعه، سنی و یا مسیحی (ارمنی)، یهودی، زرتشتی، آشوری و … باشند. دادگاه های خانواده ایران، صالح به رسیدگی پرونده های طلاق توافقی اقلیت های دینی زوجین ایرانی می باشند اما بر طبق قانون اقلیت های دینی به رسمیت شناخته شده در احوال شخصیه، تابع دین و مذهب خود می باشند و دادگاه ها نیز مکلفند در پرونده های خانواده به ویژه طلاق از مقررات خاص ایشان تبعیت کنند ولی این گونه نیست که آن ها بی نیاز از رای دادگاه باشند.

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل کرمان با شماره 09030573542 در تماس باشید

با توجه به این که گروه وکلای پارسای به صورت تخصصی در پرونده های خانوادگی متمرکز می باشند از ما در این خصوص بسیار سوال پرسیده می شود که مراحل طلاق توافقی برای اقلیت های دینی مثلا ارامنه به چه صورت است و چقدر زمان می برد.

برای خرید نوره کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

در حال حاضر پرونده های طلاق توافقی اقلیت های دینی که باشند در صورت توافق زوجین در شهر تهران کمتر از یک هفته انجام می شود مثلا زوجین ایرانی از ارامنه گریگوری می توانند به جهت طلاق توافقی در ابتدا به خلیفه گری محترمشان مراجعه کنند و یا این که مستقیما در دادگاه خانواده برای طلاق توافقی اقدام نمایند بدیهی است که دادگاه بر طبق مقررات ارامنه گریگوری رای طلاق را صادر خواهد کرد.

برای خرید قوتو کرمان به صورت اینترنتی کافیست باششماره 09030573542 در تماس باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.