مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

خواص درمانی میگو

میگو ها رو به عقب شنا کرده .آنها مقاومت بالایی در برابر مواد سمی در مناطق آلوده بوده و میگو به صورت گسترده‌ای توسط انسان‌ها به عنوان ماده غذایی استفاده شده است و مثل سایر خوراک‌های دریایی میگو سرشار از کلسیم، ید، و پروتئین بوده و دارای ۱۲۲ تا ۲۵۱ میلی گرم کلسترول ( بسته به روش آماده سازی ) بوده که مصرف میگو به دلیل اثر بر روی سیستم گردش خون انسان سالم ارزیابی شده

میگو ممکن است کوچک باشد اما مقدار زیادی مزایای سلامتی دارد و خواص میگو سر به فلک می گذارد اگر به رژیم غذایی شما اضافه شود. میگو یک گزینه محبوب، سالم و خوشمزه برای کسانی است که می خواهند کربوهیدرات های اضافی را از رژیم غذایی خود حذف کنند.

برای خرید نوره کاملا درمانی کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

وقتی مردم غذاهای سالم را جستجو می کنند، میگو معمولا نادیده گرفته می شود. اگر شما به دنبال یک وعده غذای خوشمزه و یا شام دلخواه هستید، میگو انتخابی ایده آل با ویتامین ها و مواد مغذی مفید است. دفعه بعد که شما در جستجوی یک غذای سالم جدید هستید، خواص میگو این غذای دریایی را در نظر بگیرید.

خواص میگو

نیاسین نقش های بسیار متفاوتی در متابولیسم داشته که در کمبود آن سبب ضعف عضلانی، بی اشتهایی، سوءهاضمه و بثورات جلدی شده و کمبود شدید آن منجر به پلاگر همراه با خشکی پوست و تیرگی آن و پوسته ریزی و همچنین اسهال و البته مشکلات روحی روانی می گردد.

اگر به دنبال بهترین وکیل در کرمان میگردید کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

و همچنین با مصرف ۱۲۰ گرم میگو، ۴/۷۰ درصد نیاز روزانه ویتامین B۱۲ و ۸/۱۰ درصد نیاز روزانه ویتامین B۶ تامین شده و از طرفی در هر ۱۱۰ گرم میگو ۲۰۰ میلی گرم کلسترول است اما نسبت LDL (کلسترول بد) به HDL (کلسترول خوب) با مصرف میگو کاهش پیدا کرده


یکی از مشکلات ماهی ها متیل جیوه بوده که در آنها و به ویژه پوست شان ذخیره و جیوه حاصل از آلودگی هوا، توسط باران وارد رودخانه و دریا شده و ماهی ها به واسطه خوردن جلبک ها و پلانکتون ها این ماده را دریافت کرده و تقریبا تمام ماهی ها حاوی متیل جیوه بوده که می تواند منجر به بروز آسیب های عصبی به خصوص در کودکان گردد.

برای خرید قوتو کرمان کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.