مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

کنترل شترمرغ در انجام جفت گیری

کنترل پرندگان در انجام جفت گیری واقعی و موفق بسیار مهم است. زیرا پرندگان ماده میتوانند بدون حضور پرنده نر برای تخم گذاری تحریک شوند در صنعت مرغداری از این روش برای تولید تخم مرغ غذایی استفاده می کنند، اگرچه وجود نر هم (حتی در قلمرو مجاور) کمک می کند.

سن دقیق جفت گیری در کنترل شترمرغ در انجام جفت گیری

سن پرنده برای تولید تخم های بارور مهم است. شترمرغ های ماده می توانند سالگی تخم گذاری کنند اما بلوغ در نرها یک سال بیشتر طول میکشد. دیرتر بالغ شدن نرها باعث می شود که شترمرغ ماده تخم هایی تولید کند که ممکن است هرگز در برابر اسپرم قرار نگرفته باشند زیرا نر تمایلی به جفت گیری ندارد و یا این که برای جفت گیری صحیح یا تولید اسپرم ماندگار به اندازه کافی رشد نکرده است. در این حالت باید یک سال دیگر به نر فرصت دهید زیرا تفاوتهای زیادی را ایجاد خواهد کرد.

اگر هر دو پرنده از لحاظ جنسی بالغ باشند چگونه مطمئن می شوید که پرندگان شما واقعاً جفت گیری میکنند؟ تنها قرار دادن دو پرنده کنار هم به این معنا نیست که آنها یکدیگر را دوست دارند و میخواهند جفت گیری کنند. رفتارهای دو جنسی در شترمرغ های ماده گزارش شده است. البته این رفتار در نرهای داخل مزرعه هم دیده می شود. برای یافتن جواب این سئوال باید پرنده های زیادی مورد بررسی قرار گیرند.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل دادگستری به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.