مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

کرم شترمرغ بزرگ کننده عضلات

بر اساس تحقیقیات به عمل  امده  دانشمندان فرانسوی ، روغن شتر مرغ دارای انواع ویتامین ها و دارای اسیدهای چرب امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ می باشد . در واقع کار اسیدهای چرب ساختن پروتئین است . روغن شتر مرغ  به علت داشتن مواد غنی پروتئین یک محصول مناسب برای از بین بردن چین و چروک ، ترمیم زخم ها و سوختگی ها مفید می باشد .

همچنین محققان   یکی از خاصیت های مهم روغن شتر مرغ را برای جلوگیری از افتادگی وشل شدن پوست می دانند . روغن شتر مرغ به علت داشتن مقدار زیاد اکسیژن ، باعث افزایش گردش خون در سطح پوست می شوند ، و به همین دلیل قسمت هایی از پوست که نیاز به ترمیم دارند با اکسیژن رسانی به موقع زودتر ترمیم می شوند .

مالیدن روغن شتر مرغ بر روی ناحیه ای که درد میکند باعث تسکین درد می شود .  استفاده از ان به طور روزمره ،خاصیت درمانی داشته و باعث بهبود درد می شود . این روغن منافذ پوستی  رامسدود نمیکند بنابراین تنفس پوست را مختل نکرده و باعث کاهش درد و درمان دردهای ناشی از ارتروز ، رماتیسم و … می شود .

محققان فرانسوی روغن شتر مرغ را یک تسکین دهنده قوی برای انواع دردها ، ترمیم زخم ها و سوختگی ها ، جلوگیری از افتادگی پوست ، برطرف کردن سیاهی بدن و درمان چین و چروک دانسته اند .

برای دریافت مشاوره از وکیل پایه یک به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

 کرم, شتر مرغ, پوست, روغن شتر مرغ, کرم شتر مرغ, صابون شتر مرغ ,محصولات والنسی ,کرم شتر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.