مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

خوردن مایع منی ( اسپرم مردان )

مایعی که در هنگام انزال از آلت خارج می شود شامل اسپرم ، ترشحات کیسه منی و ترشحات پروستات هست .اسپرمها در بیضه تولید شده و از طریق لوله ای ( واز دفران) به کیسه منی منتقل می شود .


در هنگام انزال اسپرمها به همراه ترشحات کیسه منی ( حاوی مقدار فراوانی فروکتوز ، اسید سیتریک و مقادیری مواد دیگر ) و پروستات ( یون سیترات ، کلسیم ، فسفات و آنزیمی لخته کننده ) از آلت تناسلی مردانه خارج می شود . پس در نهایت مایعی که خارج می شود که ۱۰% آن اسپرم ، ۶۰% آن ترشحات کیسه منی و ۳۰% آن ترشحات پروستات است.

برای دریافت مشاوره سرمایه گذاری به سایت کاری بورس مراجعه نمایید

در مورد خاصیت خوراکی منی ، با توجه به توضیحات بالا خاصیت تغذیه ای خاصی ندارد چرا که در تغذیه روزانه این مواد به مقادیر بسیار بیشتر به بدن می رسد .


خوردن منی چه مشکلاتی را بوجود می آورد ، در صورتی که فرد دارای بیمارهای که از راه جنسی منتقل می یابد، باشد ، مایع منی آلوده بوده و باعث مشکل خواهد شد .


تماس دهان با نواحی تناسلی مرد و یا زن احتمال ایجاد بیماریها رو زیاد میکنه. مرد و یا زنی که این عفونتها زیر در بدنش فعال می شود.

برای خرید خرما بم میتوانید با شماره 09030573542 در تماس باشید

دچار تب

دردشکم و اسهال

تب خال تناسلی

زگیل

تناسلی

سوزاک

هپاتیت

چون خیلی از اونها در بدن شریک جنسی هستند اما بی علامت هستند و ممکنه وقتی وارد بدن کسی بشن که از رابطه جنسی دهانی استفاده کرده.. تازه فعال بشن.البته با این جور رابطه جنسی , احتمال اینکه زخمی ایجاد بشه و خون اون زخم وارد دهان شریک جنسی بشه بالا هست.

برای خرید قوتو میتوانید با شماره 09030573542 در تماس باشید

خوردن آب منی از نظر پزشکی :

خیلی از زوجین این سوال برایشان پیش آمده است که آیا آب منی در حین رابطه جنسی خوردنش برای بدن مضر است یا خیر؟


از نظر پزشکی بیشتر میکروب و باکتری و بیماری ها درون این مایع پیدا می شود و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به بیماری ها را به طرف مقابل انتقال خواهد داد و خوردن مایع منی می تواند منجر به انتقال بیماری گردد.


در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد خوردن مایع منی توصیه پزشکی و شرعی نخواهد داشت.


در رابطه جنسی اگر مایع منی فردی که دچار بیماری باشد حتما به همسرتان منتقل خواهد شد پس بهتر است مایع منی را نخوردید و احتیاط نمایید شاید فردی که دچار بیماری می باشد خودش هم از بیماری خود خبر نداشته باشد پس بهتر است مایع منی خورده نشود .


مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد ( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد.


همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد که اگر اسپرم و منی وی را بخورید شما هم سریعا دچار خواهید شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.