مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

مطالب جالب و خواندنی

اینجا همه چیز در همه

4 نوع غذای خوشمزه با گوشت شتر مرغ و خواص آن

1.کباب شترمرغ مواد لازم: گوشت چرخ کرده شترمرغ 1 کیلوگرم روغن زیتون 2/1 قاشق چایخوری زنجبیل خرد شده 2/1 قاشق چایخوری سیر بزرگ خرد شده 2 عدد شکر 1تا 2 قاشق چایخوری فلفل 2/1 قاشق چایخوری طرز تهیه: گوشت را به مدت 45 دقیقه با مواد فوق مزه دار کنید.سپس گوشت را به سیخ کشیده و کباب کنید.

2. بریانی گوشت شترمرغ گوشت استیکی شترمرغ 6 تکه نمک 2 قاشق سوپخوری فلفل سیاه 2 قاشق سوپخوری خردل خشک 2 قاشق سوپخوری روغن 2/1 سی سی سیر خرد شده 1 عدد سرکه یا آبلیمو نیم سی سی لیمو رنده شده 1 قاشق سوپخوری شکر 2 قاشق سوپخوری طرز تهیه: نمک و فلفل و خردل را در ظرفی ریخته و کاملا با گوشت مخلوط کنید.سپس برای مدت 4 ساعت گوشت را در آبلیمو و شکرو لیموی رنده شده بخوابانید. سپس گوشت رابه سیخ کشیده، کباب کرده و سرونمایید.

3. پیتزا با گوشت شترمرغ مواد لازم: گوشت ران شترمرغ 12 تا 18 برش نان پیتزا 6 عدد روغن زیتون 2 قاشق چایخوری گوجه فرنگی (نصف شده) 12 تا 18 عدد تخم مرغ 6 عدد نمک و فلفل به مقدار لازم گوجه فرنگی له شده مخلوط با پیاز (به دلخواه) به مقدار لازم طرز تهیه: سطح نان پیتزا را با گوجه فرنگی و پیاز مخلوط شده آغشته کنید،سپس برشهای گوشت و گوجه فرنگی برش داده شده را روی آن قرار دهید.کمی پونه،نمک،فلفل و روغن زیتون بر آن بپاشید.در طبقه بالای فر در دمای 240 درجه سانتیگراد به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید.تخم مرغها را نیمرو کرده و بعد از پختن پیتزاها روی آن قرار دهید.

برای دریافت مشاوره با وکیل میتوانید به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

4. سمبوسه شترمرغ مواد لازم: گوشت خرد شده شترمرغ 250گرم نان شیرینی پزی به مقدار لازم نمک 2 قاشق سوپخوری پیاز بزرگ 1 عدد روغن 2قاشق سوپخوری سیر کوچک خرد شده 3 عدد گشنیز 1 قلشق سوپخوری زردچوبه 1 قاشق سوپخوری فلفل 2/1 قاشق سوپخوری آبلیمو 1 قاشق سوپخوری شکر 2 قاشق سوپخوری پنیر فتا 4 برگ کره 125 گرم طرز تهیه: پیاز و سیر را تفت دهید،سپس چاشنی را به آن اضافه کرده و کمی حرارت دهید.سپس گوشت،نمک،فلفل،آبلیو و شکر را به آن اضافه کرده و تفت دهید.بعد از تفت دادن از روی حرارت بردارید تا سرد شود.گشنیز و پنیر فتا را به آن اضافه کنید.نان شیرینی پزی را باز کرده و به آن کره بمالید. کمی از گوشت را در آن قرار دهید و سه گوش تا کنید.روی آن را با کره آغشته کنید.سپس در فر 190 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 20 دقیقه قرار دهید.هرگونه سوال و مشاوره در این زمینه توسط این شرکت ارائه می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.